آشناییییییییییییییییییییی


دنیای من

سیلووووووووووووم

 

راستش گفتم اگه منوبیشتربشناسین بدک نباشه 

 

اول ازهمه اینکه به شدت ازپسرابدم میومدطوری که میخواستم این طوری خونشونوبریزم هیزای چش چرون

 

اماجونم براتون بگه وقی باعشقم آشناشدم دیگه دیوونه شدم

 

یه جوری که اگه نباشه جان به جان آفرین تسلیم میکنم

 

وبعداینکه من عاشق بستنیم وایییییییییییییی

 

درس خوندنمم این شکلیه نخندبچه ببین یادبگیر

 

میمرم واسه دست پخت مامان جونم

 

ازشب بیداری ودیدن فیلم ترسناک به شدت خوشم میاد

 

ازسوسک خیلییییییییییییییییی میترسم نخنددیگه

 

بسیاربسیاربازیگوش ویه دنده تشریف دارم

 

عصبانی شم رعدوبرق میشم که دیگه هیچی

 

خیلی زودناراحت میشم ومثل ابربهارگریه میکنم

 

توکاراهمیشه به مامان کمک میکنم بچه ی حرف گوش کنیم

 

موسقی دوست دارم مخصوصاپاپ

 

خیلی احساساتی ورمانتیک وپروانه ای

 

تندتندسرمامیخورم ومریض میشم

 

ازنوشتن خوشم میادوقت شدنوشته هاموبراتون تووب میذارم

 

عاشق درست کردن آدم برفیم

 

عروسک خیلی دوست دارم مثل نی نی کوچولوها

 

خب دیگه آشنایی بسه میسیییییییی بای اینم مال شما



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,ساعت 9:44 توسط زهرا| |


Power By: LoxBlog.Com